שלום רכשנו דירה ויש בה מחסן שנטען שאי אפשר להשתמש בו כי הוא חסום עקב קריסה. בעלי הבית היו משלמים עליו ארנונה עד היום, אנחנו לא מעוניינים בזאת. מה צריך לעשות כדי לבטל חיוב ארנונה מעתה והלאה על שטח המחסן? תודה.
בהתאם לפסיקה עצם החסימה אינה מהווה עילה לביטול החיוב, עם זאת ככל ואכן מדובר בחשש לקריסה והמקום מסוכן ניתן לטעון כי הנכס אינו ראוי לשימוש ויש לבטל את החיוב בגינו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. החוק קובע שעליך להגיש השגה 90 יום מתחילת חיוב בטענה של סיווג שגוי. 2. לא ברור משאלתך האם פנית במועד בדרך של השגה או בדרך אחרת 3. בעיקרון ניתן לדרוש מהעיריה החזרים אם היא הטעתה אותך במזיד למרות הת...
המשך תשובה