שלום, שמאי מכריע פסק אפס שומה. אנחנו מניחים שהעירייה תערער לוועדה מחוזית. האם נוכל לטעון בפניי הועדה כנגד עצם החיוב לאחר שפנינו לשמאי מכריע ותקפנו את גובה השומה? תודה
על פניו התשובה שלילית, טענה על עצם החיוב היתה צריכה להטען בתחילת ההליך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל פעם אחת הנחה על נכס ריק לחצי שנה. כרגע לא מגיעה לכם שום הנחה על הנכס אלא אם הוא יהיה לא ראוי לשימוש- ללא חלונות/מנותק מחשמל ומים/תקרה הרוסה או כל דבר שאינו מאפשר שימוש בנכס אפילו לא...
המשך תשובה