שלום, שמאי מכריע פסק אפס שומה. אנחנו מניחים שהעירייה תערער לוועדה מחוזית. האם נוכל לטעון בפניי הועדה כנגד עצם החיוב לאחר שפנינו לשמאי מכריע ותקפנו את גובה השומה? תודה
על פניו התשובה שלילית, טענה על עצם החיוב היתה צריכה להטען בתחילת ההליך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי אתי שאלת מספר שאלות ואנסה לענות על כולן: 1. לגבי הנחה הרטרואקטיבית בהאתם לאישור הרטרואקטיבי שניתן לך מביטוח לאומי, אם היית חייבת כסף למועצה בגין השנים 2020 ו-2021 ניתן היה לתת לך הנחה בהתאם לאישו...
המשך תשובה