שלום,יש לי חוב בארנונה על סך 25 אלף. הדירה הנוכחית 15 אלף חוב ועל הדירה שגרתי בה בעבר על סך 10 אלף שאלותיי הן : 1. איך אפשר לבקש שיורידו לי מהחוב מכיוון שהוא תפח בגלל ריביות,ואין באפשרותי לשלם כזה סכום מכיוון שיש קשיים כלכלים? 2. אפשרי לשלם בפריסה ללא צקים אלא בתלושים מכיוון שאין לי צקים? תודה מראש.
מר ל. שלום,
לפעמים בתי משפט מפחיתים ריביות אבל לא מן הסיבה שאין כסף
על דראך התשלום דבר עם העיריה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נושא ההתיישנות אומץ גם בתקנון החתום על ידי אלוף הפיקוד. נושא ההתיישנות חל עבור שני הצדדים אבל אם הייתה גביית יתר בארנונה ולא הוגשה השגה במועד או תביעה להשבה הרי שחל שיהוי ולאו דווקא התיישנות. בית המ...
המשך תשובה