שלום רב ! ברשותנו נכס נטוש מזה 20 שנה בדרום תל אביב. הנכס ננטש לאחר שנפגע קשות במלחמת המפרץ.בוצעה אטימה לנכס למניעת פלישה ואף קיבלנו פטור מהעירייה על נכס שאינו ראוי למגורים. על הנכס קיימות אופציות בנייה של 2 יחידות דיור מרווחות. עקב ריבוי יורשים (2 משפחות) אנו מתקשים להגיע לעמק השווה ,חלק מעוניינים בשיפוצו והרוב מעוניין למכרו. שאלתי , במידה ונמכור את הנכס-מהם המיסים שנידרש לשלם ? בהנחה ומדובר במליון וחצי ש"ח ,
שלום
הפורום אינו עוסק מיסוי נכסים לצורך מס שבח וכדומה
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין טעם לבקש פטור נכס ריק אלא נכס לא ראוי לשימוש. יש להגיש בקשה עם צילום של מצב הנכס ולבקש פטור נכס לא ראוי לשימוש לפי סעיף 330 בעיקרון יגיע פקח ויבדוק את הנכס. פטור כזה תקף לשלש שנים ולאחר מכן 5 ...
המשך תשובה