שלום, בניתי תוספת קומה לבית בהיתר לפני הרבה שנים (דובר שאין חיוב ארנונה עקב גובה קיר נמוך 1.80 אבל זה לא העניין). היום נזכרה המועצה לחייב אותי בארנונה 7 שנים לאחור בסכום גבוה עקב מדידה שעשו לפני כמה חודשים. האם אני מחוייב לשלם למרות שהם לא עשו דבר כדי לגבות מזמן וכדי שלא יצטבר לי סכום של אלפי שקלים. תודה רבה.
ככל ואין מדובר בבניה ללא היתר או אי-חיוב כתוצאה מהטעייה ו/או הסתרה של הנישום, בהחלט יש מקום להגיש השגה ועתירה (תלוי בנסיבות החיוב וקיומם של טענות לגופו של חיוב) כנגד החיוב הרטרואקטיבי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל ואין מדובר בבניה ללא היתר או אי-חיוב כתוצאה מהטעייה ו/או הסתרה של הנישום, בהחלט יש מקום להגיש השגה ועתירה (תלוי בנסיבות החיוב וקיומם של טענות לגופו של חיוב) כנגד החיוב הרטרואקטיבי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל עיריה יש את הנוהלים שלה ואם הבקשה לא ממוסמכת או נראה שהדברים לא ברורים יכולים לקבוע איתך פגישה ולבדוק את הענין. לאו דווקא חקירה אבל ניתן לעשות חקירה כלכלית גם בלי להגיע אליך. בכל מקרה בדרך כלל מתא...
המשך תשובה