הסתבר לי שצנרת התקשורת בין ארון בזק מחוץ למגרש שלי סתומה. כשבניתי בייתי שלמתי היטל פיתוח למנהל. האם התשלום הוא גם עבור תקשורת בזק? מי אחראי לתקן את התקלה?
השאלה היא מחוץ לתחום המומחיות של מנהל הפורום. אין קשר בין תשתיות פיתוח (סלילה, ביוב מים וכו') לבין תשתיות תקשורת. נראה על פניו כי מדובר בעניין חוזי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה וכל אחד מבעלי החניות המקורות מחזיק בחניה פרטית אז רק הם צריכים לשאת בתשלום הארנונה. ככל שהחניות התת קרקעיות נרשמו כשטח משותף מוצע לפנות לעיריה ולתקן את הרישום אחרת כל אחר יוכל לחנות במקום....
המשך תשובה