מזה 16 שנים שהעירייה חייבה את החברה על מבנה בגודל 926.65 מ"ר. בחודש אוקטובר 15 , לאחר מדידה של מודד מוסמך נתברר שגודל המבנה הוא 522 מ"ר. האם יש זיכוי רטרואקטיבי ?
אבי שלום,
עשוי בהחלט להיות, מכוח תביעת השבה נגד הרשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1.בתי המשפט אינם ששים לאשר חיוב רטרואקטיבי אלא אם מדובר באשם תורם של הנישום. כמו למשל בניה לא חוקית, סירוב לאשר מדידה לאורך זמן. 2. אם פשוט מדובר בטעות של העירייה בשומה הראשונית אין הדקה לתשלום רטרו....
המשך תשובה