שלום. לאחר מדידה חדשה של העירייה. נתבקשתי לשלם יותר עבור הארנונה. גם על חריגת בניה וגם על הצבת מבנה בשטח לא שלי. האם הדבר ייתכן? האם זה חוקי? האם המשמעות שהעיריה תהיה חייבת להכיר בזה שהשטח הוא שלי? תודה
עידו שלום,
אכן ניתן לגבות ארנונה כם בגין חריגות בניה וגם אם הבניה היתה על מקרקעין שלא בבעלותך
ולא, אין בכך משום הכרה או הסכמה לעבירה שבכך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אחד מהשנים - השוכר או המשכיר חייבים להודיע לעיריה וכל עוד לא הודיעו אחרת, החוב ממשיך להיות רשום על המחזיק האחרון. יחד עם זאת בדרך כלל העירייה רושמת שוכר לפי תקופת ההסכם שלו, כך שא לא יצאת מהנ...
המשך תשובה