הדירה לא מאוכלסת מזה חמישה חודשים ושלחתי לעירייה הודעה שהיא בשיפוצים ולא ניתן להתגורר בה. למרות זאת קיבלתי לשלם חוב ארנונה כי ראו שיש צריכת מים בדירה (הפועלים משתמשים במים בזמן שהם שם) האם ניתן לערער?
בהחלט ניתן להגיש ערר ולצרף את אסמכתאות של קבלן השיפוצים, תמונות המעידות על משך והיקף השיפוצים וכן השוואת היקף צריכת המים בתקופות קודמות ומקבילות המעידות כי הצריכה בתקופת השיפוצים מינורית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משאלתך לא ניתן להביו האם מדובר בהנחת חוק אוטומטית או הנחה שהיתה מותנית בהגשת טפסים מסויימים ותשלום מלוא יתרת החוב. ניתן לבטל הנחה לשנים קודמות אם מסתבר שהמידע שהיה בפני העיריה לצורך מתן הנחה אינו נכו...
המשך תשובה