בית נטוש וישן שגרו בו דיירים שהלכו לעולמם. רישום הבית מעולם לא הוסדר על ידם משפטית מבחינת רישום בטאבו, חזקה או זכויות. ברבות הזמן אחד מבני המשפחה המורחבת ניכס את הבית לעצמו והשכיר אותו לאדם ששילם לו כסף על כך מי צריך לשלם ארנונה לעירייה על הבית הזה?

בעיקרון הנטל לשלם ארנונה הוא על המחזיק בפועל כלומר השוכר
אבל אם מי שהשכיר את הנכס לא הודיע על כך לעיריה ולא נתן את שם השוכר אז הוא האדם שעליו חלה החבות בארנונה כי לו יש את מיטב השליטה והזיקה לנכס (לפי מה שניכס לעצמו לדבריך)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ראשית מציעה שהמועצה תראה לכם את ההתחייבות הזו. 2. אם קניתם קרקע מבעל הקרקע שחתם על התחייבות כזו וזה לא בא לידי ביטוי בהסכם כגיוי נאות, יכולים לתבוע את המוכר 3. מבינה שההבדל בינכם לבין השכנים הוא ...
המשך תשובה