שלום רונן, נאמר לי בעיריית ת"א כי אדם שיש לו דק בחצר חייב בארנונה. רציתי לדעת האם זה נכון? והאם זה מעוגן בחוק?, אם כן היכן? לתשובתך אודה מאוד.
טל שלום
אתה מופנה להוראות צו הארנונה של העיריה בכל הקשור להגדרת מבנה לצורכי חיוב בארנונה.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אם שני בני הזוג רשומים כבעלים או מחזיקים בדירה אז שניהם חבים בארנונה אבל את כל הגופים הציבוריים- עירייה, חברת חשמל, תאגיד מים וכו לא מעניין מי גר בעלים של הנכס והם יחייבו ת שני בני הסזוג או את...
המשך תשובה