שלום רונן, נאמר לי בעיריית ת"א כי אדם שיש לו דק בחצר חייב בארנונה. רציתי לדעת האם זה נכון? והאם זה מעוגן בחוק?, אם כן היכן? לתשובתך אודה מאוד.
טל שלום
אתה מופנה להוראות צו הארנונה של העיריה בכל הקשור להגדרת מבנה לצורכי חיוב בארנונה.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבינה שהחשש להעביר הודעה לרשות המקומית על שינוי מחזיק היא בגלל חשש לאובדן הנחות. בשלב כל שהוא הרשות המקומית תדע שהאם עבר לגורה בבית אבות ותבטל את ההנחה. אולי גם לבן שגר במקום מגיעה הנחה בייחוד י...
המשך תשובה