שלום, אני גרה בישוב השייך למועצה מקומית בשומרון, אנחנו משלמים מיסי ארנונה גם לישוב וגם למועצה המקומית. האם זה הגיוני לשלם למרות שאין לנו כביש סלול ברחוב או תיאורה ולא אוספים לנו אשפה.? לי
לי שלום
על-פי פסיקת בית המשפט העליון הארנונה במהותה הינה מס לכל דבר ועניין. אי לכך, אי קבלת שירותים מהרשות (מים, אשפה וכו') לא מקנה את הזכות שלא לשלם או לשלם ארנונה מופחתת.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. האם ההרחבה נעשית בסיוע מענק בטוח לאומי? שאז ניתן לטעון שאת המחזיקה באותו חלק שיורחב וכך תוכלי לקבל את ההנחה המגיעה לך על אותו חלק מהבית. ב. אם היחידה המורחבת שמאפשרת לך יותרפרטיות ממש מופרדת, אז נ...
המשך תשובה