שאלה: מה דינו של שטח שהוא מוצמד לאחת היחידות [כמו גג שצמוד ליחידה] – האם הארנונה בגין השטח הצמוד מחולקת בין כל הדיירים או משולמת על ידי הבעלים של היחידה שהשטח צמוד אליה?
דולב שלום
באופן עקרוני כל נישום משלם על מה שבבעלותו
וזאת ככל שחלה ארנונה על השטח על פי צו הארנונה של אותה רשות
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. זה אינו תחום התמחותי אבל אנסה לענות ב. על פניו את זכאית לקבל הנחה ובכל מקרה את זכאית לקבל את נימוקי הוועדה כיוון שקיימת ועדה מקצועית שצריכה להוכיח שדנה בנושא וקיבלה החלטה מנימוקים שתואמים את רוח ח...
המשך תשובה