שלום, לפני מספר חודשים שילמתי על היטל ביוב על הרחבת בית קיים. רציתי להבין האם על בית קיים אני אמור לשלם על כל השטח + על ההרחבה של הבית הקיים? הבית בן 60 שנה ולפני כן הביוב היה באחזקת המושב, לפני 17 שנה הביוב עבר לתאגיד קולחי הגלבוע. החיוב שחייבו אותי היה על השטח וגם על הבניה. לא רק שילמתי כאילו זה בית חדש, גם שילמתי על הסטת קו הביוב שעבר באמצע המגרש שלנו וקולחי הגלבוע חייבו אותי להזיז אותו על חשבוני כי התכנון היה צמוד לקו הביוב. אשמח להבין האם יש פה קייס תודה אוהד
זה מחייב בחינה קונקרטית של הודעת החיוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1.בתי המשפט אינם ששים לאשר חיוב רטרואקטיבי אלא אם מדובר באשם תורם של הנישום. כמו למשל בניה לא חוקית, סירוב לאשר מדידה לאורך זמן. 2. אם פשוט מדובר בטעות של העירייה בשומה הראשונית אין הדקה לתשלום רטרו....
המשך תשובה