אני בעל קרקע חקלאית במושע אני לא עושה בה שימוש ואף לא יכול לסמנה ( בהיותה במושע ) לאחרונה קיבלתי דרישה לתשלום ארנונה . פניתי במכתב למועצה המקומית וטענתי שאני לא עושה בקרקע כל שימוש . במכתב תשובה נמסר לי כי נצפה שימוש חקלאי בקרקע . לא ידוע לי דבר על כך מבקש עצה לתגובה שלי
נסים שלום
אתה מוזמן לפנות אליי למסירת פרטים נוספים
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוראות החוק מאוד ברורות: חיילים בשירות חובה פטורים מתשלום ארנונה על 70 מ"ר משטח הדירה שבה הם מתגוררים כבעלים או כשוכרים (הנחה בשיעור 100%) אם מתגוררים בדירה 5 אנשים ומעלה הפטור ניתן על 90 מ"ר ב...
המשך תשובה