ב"ה בעירנו העירייה חילקה את מועד הבקשה ל- עד יוני ו - מיוני,שמי שמגיש עד יוני מקבל עד הנחה עד יוני מקבל הנחה לכל השנה ומי שמגיש מיוני מקבל הנחה רק מיוני. שאלתי היא האם זה החוק שמשרד הפנים קבע, או שזה חוק עזר עירוני ?
יהודה שלום
לא ציינת על איזה הנחה מדובר
אי לכך אין באפשרותי להשיב
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פי חוק הארכיונים, תשט"ו-1955* היה על העיריה לשמור את המסמכים או להודיע לכם שהם מעוניינים לבער אותו. את זה ניתן לטעון בבית המשפט בתביעה שאתה מנהלת. בעיקרון אם הם טוענים שהיתה בניה לאחר תאריך מסוי...
המשך תשובה