עד לפני שנתיים העירייה לא החשיבה עליית גג קטנה בשטח של כ-15 מ"ר בחיובי הארנונה, ועכשיו החישוב השתנה ומחיר הארנונה עלה. האם בצדק? יש משהו לעשות נגד זה?
ראשית יש לבדוק האם הוראות צו הארנונה מאפשרות חיוב של שטח זה ובפרט ענייני גובה וכו'. ככל וכן נטען לטעון לשינוי מדיניות אך מדובר בהליך משפטי יקר וארוך שספק אם כדאי לנקוט בו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פי חוק ניתן לקבל פטור מתשלום ארנונה לנכס ריק מאדם או חפץ פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות וזאת לתקופה של עד 6 חודשים התנאי הוא הגשת בקשה ואין בנכס שום ריהוט...
המשך תשובה