עד לפני שנתיים העירייה לא החשיבה עליית גג קטנה בשטח של כ-15 מ"ר בחיובי הארנונה, ועכשיו החישוב השתנה ומחיר הארנונה עלה. האם בצדק? יש משהו לעשות נגד זה?
ראשית יש לבדוק האם הוראות צו הארנונה מאפשרות חיוב של שטח זה ובפרט ענייני גובה וכו'. ככל וכן נטען לטעון לשינוי מדיניות אך מדובר בהליך משפטי יקר וארוך שספק אם כדאי לנקוט בו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. קודם כל המקסימום שאפשר לתבוע החזר הוא 7 שנים וגם העירייה הייהת יכולה לתבוע 7 שנים אלאחור. 2. אבל נשאלת השאלה למה היה חיוב ביתר והאם יכולתם לגלות את זה בעצמכם או שיש אשם תורם לעירייה. כי אם יכולתם...
המשך תשובה