א.ג.נ שלום אני בתהליך של בניה נכס על קרקע במזכרת בתיה, השאלה שלי היא מה דינו של נכס בבניה לגבי תשלום ארנונה , אגרות שמירה וכד ?. לאיזה תקופה יש פטור אם בכלל לגבי תשלומים למועצה על נכס בבנייה? אודה לתשובתך תודה
יעקב שלום
על מנת שנכס יחויב בארנונה הוא אמור להיכנס להגדרות בניין
כלומר נעשה בו שימוש ויש בו תשתיות חיוניות לצורך כך.
ככל שהנכס לא בשימוש מהטעם וטרם הסתיימה בנייתו
אין לחייבו בארנונה.
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון גם אם אח שלך לך לא רשום כבעל הנכס והכתובת שלו אצלך אז ניתן היה לקבל על חלק מהבית הנחת נכה אבל הבעיה היא שהוא נמצא בהוסטל חלק ניכר מהזמן ולכן גם לא מדוח מביטוח לאומי בעיירה כזכאי לגימלה. את...
המשך תשובה