א.ג.נ שלום אני בתהליך של בניה נכס על קרקע במזכרת בתיה, השאלה שלי היא מה דינו של נכס בבניה לגבי תשלום ארנונה , אגרות שמירה וכד ?. לאיזה תקופה יש פטור אם בכלל לגבי תשלומים למועצה על נכס בבנייה? אודה לתשובתך תודה
יעקב שלום
על מנת שנכס יחויב בארנונה הוא אמור להיכנס להגדרות בניין
כלומר נעשה בו שימוש ויש בו תשתיות חיוניות לצורך כך.
ככל שהנכס לא בשימוש מהטעם וטרם הסתיימה בנייתו
אין לחייבו בארנונה.
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית הנחה מטעמי גובה הכנסה תלויה בהגדרות של כל רשות ורשות . בירושלים באופן ספציפי קבעו שדירה מעל 160 מ"ר אינה זכאית להנחה. יחד עם זאת באם לכל אחד מהשותפים יהיה הסכם שכירות נפרד על חלקו היחסי ייתכן ...
המשך תשובה