לפני 25 שנה בקניית הבית שולמו דמי פיתוח וסלילה. עכשיו הוספתי יחידה צמודה למבנה חויבתי לשלם חוץ מכול ההיטלים .. היטל סלילה ומדרכות. שאלתי האם המועצה יכולה לחייב שוב את ההיטל וזה מותנה בטופס 4 המבוקש? אשמח לתשובה.
בגין תוספת שטח יש לשלם היטלים בהתאם לחוק העזר העירוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לכל רשות מקומית יש הוראות כיצד להתייחס לנכס שטוענים לגביו שלא ראוי לשימוש. 2. בעיקרון צריך לדווח לרשות שהנכס בשיפוץ שלא מאפשר שימוש ואז שולחים פקח לבדיקה. 3. אין זיכוי לאחור לפני שהודעת 4. מוצע ...
המשך תשובה