נשלחה לי מהעירייה דרישת תשלום חוב של היטלי פיתוח וחוב לתאגיד המים על בנית פרגולות במרפסות. האם זה חוקי כי לפי מה שקראתי בחוק הפרגולות אין צורך בתשלום אשמח לתשובה.
כעיקרון שטחים אלו אינם באים באחוזי בניה ואינם מהווים שטחי שירות בהתאם לתקנה 9 (ד) לתקנות התכנון והבניה (חישוב שטחים ואחוזי בניה בתכניות ובהיתרים) תשנ"ב – 1992. לפיכך לעניות דעתי אין כל הצדקה לחייב שטחים לא מקורים ופרגולות בהיטלים, וזאת משום ששטחים אלו לא באו בחשבון וממילא העירייה אמורה על פי התחשיב לכסות את כל עלויותיה גם ללא הגביה בגין שטחים אלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. האם ההרחבה נעשית בסיוע מענק בטוח לאומי? שאז ניתן לטעון שאת המחזיקה באותו חלק שיורחב וכך תוכלי לקבל את ההנחה המגיעה לך על אותו חלק מהבית. ב. אם היחידה המורחבת שמאפשרת לך יותרפרטיות ממש מופרדת, אז נ...
המשך תשובה