שלום עת"מ 2532/06 מנהלי, ארנונה פסק הדין בתיק הזה פסק השופט שהגבייה אחורה לא הייתה חוקית ועל הרשות להשיב את הכספים לתושבים ששלמו רטרואקטיבית הפס"ד היה ב2007 . מדובר על עשרות תושבים שלא קיבלו את כספם ולא תבעו בגלל שלא ידעו על פסיקה זו . האם עכשיו ניתן עדיין לתבוע את הרשות להשיב את הכספים ?
איתמר שלום
אתה מוזמן לפנות אליי טלפונית בעניין
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אכן אין מגבלת זמן לדיונים בועדת ערר ואני נתקלית בזה לא פעם בקשר עם לקוחות שלי. כל שניתן זה לתזכר ת מזכירת הועדה 2. לגבי שנת 2024 או 2025, אם נקבע הסדר דיוני שכל החלטה של ועדת ערר תשליך גם על שנים...
המשך תשובה