הייתה בבעלותי חנות ברחובות, לאחר שעזבתי כי פג תוקף החוזה נרשמו לי חודשיים חוב ארנונה. החנות לא שונתה על שם בעליה החדשים. בנוסף לזה כיבוי אש השתמש במים בצריכה משותפת העירה לא זיכתה את החוב של 8000 ש"ח בשנת 2008. מאז חשבוני מעוקל עד היום בשנת 2014. האם חל חוק התיישנות או כל חוק אחר שיבטל את העיקול או יקטינו? תודה מראש :)
דוד שלום
לצערי, איני יכול מהתיאור שמסרת להשיבך.
יש צורך לקבל מידע נוסף ומקיף אודות היווצרות החוב והדרישה לתשלום מצד העירייה
לשם כך אני ממליץ לקבל יעוץ משפטי
בברכה,
רונן צרפתי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי אתי שאלת מספר שאלות ואנסה לענות על כולן: 1. לגבי הנחה הרטרואקטיבית בהאתם לאישור הרטרואקטיבי שניתן לך מביטוח לאומי, אם היית חייבת כסף למועצה בגין השנים 2020 ו-2021 ניתן היה לתת לך הנחה בהתאם לאישו...
המשך תשובה