שלום רב, אני הצבתי מחסן מפלסטיק בגינה, שם אני מחזיק את מכסחת הדשא, וכל כלי הגינה למיניהם. עכשיו היה אצלי אחי ואמר לי שיש מצב שאני צריך לשלם ארנונה על כזה מחסן. האם זה הגיוני? הרי מדובר במחסן פלסטיק הכי פשוט ודי קטן, המשמש רק לאחסון. אשמח לתשובה בעניין.
גלעד שלום
ראה תשובתי באותו עניין לעמליה
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי בעיקרון את צתודקת והיו אמורים לבדוק את הנושא לפי דוחות בטוח לאומי אבל השאלה היא לפי מה קיבל עד היום 80% בלבד? האם אוטומטית לפי דוחות בטוח לאומי או בעקבות בקשה שהגשתם. הם נתנו הנחה כתוצאה ממידע מ...
המשך תשובה