שלום אנחנו גרים בדו משפחתי כאשר המקלט משותף ומחבר בין שני הבתים. המקלט משמש את שתי המשפחות רק במקרה של מלחמה. מעבר לכך אינו ראוי למגורים. אין במקלט תשתיות מים וחשמל ולא ריצוף אנו משלמים עליו כמו על כל חדר . איפה אפשר לבדוק בודאות את החוק בעניין? מדובר במקלט לא בממ"ד תודה פיליפ
פליפ שלום !
ראשית יש לבחון את ההוראות בצו הארנונה של הרשות, האם קיים פטור למקלט.
בכל מקרה תנאי לאי חיוב מקלט הוא שלא נעשה בו כל שימוש אחר והוא עומד בתקנים של פיקוד העורף כמקלט.
בברכה,
רונן צרפתי"עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לתת פטור נכס רק מאדם ומחפץ עד 6 חודשים פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות. משכך מקסימום תוכל לקבל 6 חודשים פטור במצטבר החל משנת 2018...
המשך תשובה