שלום, אני עוזר לניצולת שואה אשר בעלה נפטר לפני מספר חודשים. לאחרונה העירייה פנתה לניצולת השואה בדרישה לתשלום ארנונה רטרואקטיבית לאחר שהתברר כי בעלה ז"ל לא היה זכאי להנחה בשנת 2013 ועל כן היא נדרש כיום לשלם את ההפרשים עקב ההנחה שבוטלה רטרואקטיבית. כיצד ניתן להתמודד עם ההחלטה?
ירון שלום
אני מציע לפנות במכתב בעיריה ולהסביר העניין לצורך מתן הנחה רטרואקטיבית
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין לו"ז לפרסום פרוטוקול ועדת ערר. השאלה היא כמה זמן נדרש לתקן ולערוך פרוטוקול .והאם זה וניין טכני אן סתם משיכת זמן מכוונת הכל תלוי בכח האדם שיש להם מהעירייה...
המשך תשובה