שלום רב, אני פסיכולוג קליני במקצועי, ועבדתי שנים רבות דרך קופת חולים. לאחר יציאתי לפנסיה הסבתי חדר מגורים אחד בביתי לקליניקה פרטית, ואני מקבל אחת לשבוע שני מטופלים שביקשו להמשיך את הקשר עמי. אינני מקבל מטופלים חדשים כלל. האם הרשות המקומית רשאית לחייב אותי בארנונה גבוהה יותר בעקבות כך? כיצד ניתן לבדוק את העניין? אודה על תשובתך
שלום
זוהי סוגיה מורכבת ומחייבת קבלת מידע מלא אודות אופי פעילותך וכד'
הנך רשאי לפנות אליי בעניין לקבלת יעוץ משפטי
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסעיף 3.17 לצו הארנונה של קרית מוצקין מופיעה הגדרה של יציע: ככל שמדובר בגלריה שטחה קטן מהשטח שמתחתיה ונמוכה מ-1.7 עליך לשלם רק על 50% מהשטח. אם מדובר על עליית גג אז אתה משלמים רק על שטח מעל 1.8- סע...
המשך תשובה