שלום, 3 יורשים קיבלו הודעת חוב על ארנונה מלפני 8 שנים לעיריית חדרה. האם הם צריכים לשלם את החוב הזה? הא ניתן לקבל הנחה?
נלי שלום,
לטעמי לא! חוב שנוצר לפנהי 8 שנים כבר התיישן וממילא חוב של יורש הוא בעייתי כי יש להראות שקיבלת משהו מהירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. מי הפקיד את הסכם השכירות בעיריה? ב. מה כתוב במסמך סיום שכירות לגבי מי מודיע לעיריה? ג. האם לאחר שעזבת החנות הייתה מושכרת למישהו אחר? ד. האם הודעת לבעל הנכס על חיובים אלו? על פי תשובות לשאלות אל...
המשך תשובה