שלום, 3 יורשים קיבלו הודעת חוב על ארנונה מלפני 8 שנים לעיריית חדרה. האם הם צריכים לשלם את החוב הזה? הא ניתן לקבל הנחה?
נלי שלום,
לטעמי לא! חוב שנוצר לפנהי 8 שנים כבר התיישן וממילא חוב של יורש הוא בעייתי כי יש להראות שקיבלת משהו מהירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לגבי השאלה הראשונה- כמעט בכל עיר יש באתר הוועדה לתכנון ובניה את כל היתרי הבניה שניתנו על פני השנים. מוצאים לפי גוש חלקה או כתובת. שם ניתן לראות מתי בערך הסתיימה הבניה או תוספות הבניה. 2. מדיד...
המשך תשובה