לאחרונה נשלח לי חיוב ארנונה בו מצורף הכיתוב היטל שמירה . הסכום מגולם בתוך סכום הארנונה בחשבונית דו חודשית . זה לא היה בשנים האחרונות ולא גם בשנה האחרונה . השנה חודש ינואר 2016 הגיע המכתב ובו הדרישה לתשלום כתוספת על הארנונה לשנת 2016 האם יש מס או חוק שיצא היום שחל על כל הרשויות בארץ או רק על עיריית בני ברק בלבד ? אשמח מאד אם מישהו יעזור ...
אביגייל שלום,
בעיריות רבות קיים חוק עזר בדבר היטל שמירה
בדגרך כלל החיוב מופיע כשורה נוספת בחשבון הארנונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל 100% הנחה עד 100 מ"ר נכס בתנאים ה באים: סך כל הכנסות (מכל מקור שהוא) לא עולה על השכר הממוצע במשק, כפי שמפורסם על-ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (12,492 ₪ נכון לינואר 2024). למי שמ...
המשך תשובה