שלום, משנת 2000 אני נכה בשיעור 10% של משהב"ט. לאחרונה התברר לי שאני זכאי להנחה בארנונה. האם אני צריך לדרוש לקבל את ההנחה רטרואקטיבית משנת 2009? תודה, לירן
לירן שלום,
באופן רגיל משראד הבטחון מעביר רשימות לעיריות. כך שהייתי אמור לקבל את ההנחה כבר מתחילת ההכרה בנכותך.
אם לא קיבלת פנה לעירייה וברר את הענין ובמידת הצורך אתה רשאי לערער לבית המשפט המחוזי בשבתו כבית משפט לענינים מנהליים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. תתעקשי שלפחות הסכם הפשרה יחול מעכשיו הלאה ולא תצטרכי להמשיך ולהוכיח. ב. אל תסכימי לחתום על הסכם שהוא סודי ואם זה התנאי אז לא תוכלי לעזור ליתר השכנים. ג. קצת בעייתי בעיינ שלך יתנו סיווג נמוך ולאח...
המשך תשובה