שלום, מה הדרך הנכונה להתגונן מפני דרישת תשלום לפי פקודת המסים גבייה ? לפני כשנה הגשתי השגה על צריכת מים ועד היום לא קיבלתי תשובה. במקום תשובה קיבלתי דרישה כאמור. מעוניין לדעת מה הדרך הנכונה והיעילה לתבוע/להתלונן/לערער על מי אביבים של עיריית ת"א. תודה מראש.
יוסי שלום
מציע לפנות לתאגיד וככל שאין מענה אמיתי פתוחה הדרך לפנות לבית המשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה וכל אחד מבעלי החניות המקורות מחזיק בחניה פרטית אז רק הם צריכים לשאת בתשלום הארנונה. ככל שהחניות התת קרקעיות נרשמו כשטח משותף מוצע לפנות לעיריה ולתקן את הרישום אחרת כל אחר יוכל לחנות במקום....
המשך תשובה