שלום, במשך שנים חוייבתי על נכס (בית פרטי) 127 מ"ר ולאחר מדידה מחודשת שנערכה ב 25/5/16 הנכס נמדד 188 מ"ר. האם הרשות המקומית יכולה לחייב אותי רטרואקטיבית מ 1/1/2015? נתבקשתי לשלם 3312 ₪ בגין ההפרשים במדידה (61 מ"ר) רטרו מינואר 2015. האם זה חוקי לדרוש ממני רטרואקטיבית תשלום של שנה וחצי? מה החוק אומר בנדון? תודה מראש שמעון ביטן
שמעון שלום,
אין חוק בנידון ואולם ההלכה הפסוקה קבעה שרשות לא יכולה לגבות חוב רטרואקטיבי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. כיוון שמגדבור בתביעת השבה אז רק מי ששילם יכול לדרוש השבה אלא אם בעל הנכס יציג יפוי כח לעניין זה מהשוכרים שלו. ב. לא בטוח שניתן להגיש תביעת השבה כנגד עיריה בגין 7 שנים אם לא הוגשו כל שנה השגה וערר ...
המשך תשובה