להלן הודעה במייל ובפיסבוק על בסיס יומי ,בעניין הנחה מארנונה . איך מתקדמים הלאה ? בוקר טוב 77 ימים עברו מאז מכתבי (19.5.16) אל מר בילאל חאג ( הממונה על הרשויות מטעם משרד הפנים) ומר פרג'י שמש ׁ(מנכ"ל עירית טבריה) -ללא תגובה ומענה כל תגובה ובה גיבובי דברים שאינם מתייחסים למכתבי מיום 19.5.2016- הינה הסחת דעת ,הטעיה ,מצג שווא של עשיה -זה לא לעניין . אריה שורצמן -תושב העיר טבריה
צבי שלום,
תמיד פתוחה בפניך הדלת להגיש עתירה לבית המשפט המחוזי בשבצו כבית משפט לענינים מנהליים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערב טוב אכן לפי סעיף 50 (ו) לכללים לא ניתן לחייב אתכם ביותר מ-6 תקופות לאחור- כלומר שנה לאחור בלבד. אתם יכולים לפנות לתאגיד המים בטענה זו ולצטט את הסעיף בכללים ואם תקבלו תשובה שלילית תפנו לרשות ה...
המשך תשובה