היי, ברצוני לדעת, יש לי פרגולה עם סנטף ומחסן מאשכורית. הבית פרטי מובנה תחת בית שקיים הבית היה על עמודים וסגרנו למטה יש אישורים והכל הקבל הצהיר על 150 וי בפועל 120 לא כולל הפרגולה והמחסן ושולחים לנו עכשיו מהמועצה למדידות השאלה שלי האם אני צריך להוריד את הגג של הפרגולה ומה אני עושה עם המחסן הבית נמצא בפרדס חנה. תודה
צו הארנונה של פרדס חנה (מפורסם באתר המועצה) קובע כללים לחישוב שטח דירה ורצוי לבחון שם. ביחס לפרגולה ישנן רשויות שלא מחייבות בארנונה וכדאי לברר זאת מולם עניין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. תתעקשי שלפחות הסכם הפשרה יחול מעכשיו הלאה ולא תצטרכי להמשיך ולהוכיח. ב. אל תסכימי לחתום על הסכם שהוא סודי ואם זה התנאי אז לא תוכלי לעזור ליתר השכנים. ג. קצת בעייתי בעיינ שלך יתנו סיווג נמוך ולאח...
המשך תשובה