היי, ברצוני לדעת, יש לי פרגולה עם סנטף ומחסן מאשכורית. הבית פרטי מובנה תחת בית שקיים הבית היה על עמודים וסגרנו למטה יש אישורים והכל הקבל הצהיר על 150 וי בפועל 120 לא כולל הפרגולה והמחסן ושולחים לנו עכשיו מהמועצה למדידות השאלה שלי האם אני צריך להוריד את הגג של הפרגולה ומה אני עושה עם המחסן הבית נמצא בפרדס חנה. תודה
צו הארנונה של פרדס חנה (מפורסם באתר המועצה) קובע כללים לחישוב שטח דירה ורצוי לבחון שם. ביחס לפרגולה ישנן רשויות שלא מחייבות בארנונה וכדאי לברר זאת מולם עניין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. כיוון שמגדבור בתביעת השבה אז רק מי ששילם יכול לדרוש השבה אלא אם בעל הנכס יציג יפוי כח לעניין זה מהשוכרים שלו. ב. לא בטוח שניתן להגיש תביעת השבה כנגד עיריה בגין 7 שנים אם לא הוגשו כל שנה השגה וערר ...
המשך תשובה