עיריית תל אביב בונה גן ילדים חדש בחורשה שצמודה לבית שלי, והבניה גורמת לכלוך, רעש, נזקים, חסימת מעברים וחניות. האם אפשר להפחית את הארנונה בתקופת הבניה? תודה רבה מראש!
כנרת שלום
ארנונה היא מס ולכן התמורה שאת מקבלת או הנזק שנגרם לך אטטנו משנה
לכן אין דרך להפחית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה היתן לגבות רק כאשר הושלמה בניה של מבנה או תוספת לו. עליכםלעדכן את המועצה האזורית שהבניה עדיין לא הסתיימהולכן אין מקום לגבות עבור אותם 30 מ"ר ארנונה. המועצה בטח תשלח מפקח מטעמה . ייתכן ודרשו ...
המשך תשובה