בבעלותי מחסן בחיפה שמושבת כבר 10 שנים. 7 שנים שולמה עליו ארנונה. לאחר מכן הוגדר כניזוק בתקנה 330 ולאחרונה העיריה דורשת ארנונה מופחתת תחת תיקון 131. התברר לי לאחרונה שהוא מסווג "משרדים שרותים ומסחר" בעוד שהוא שימש עשרות שנים כארכיון ולאחר מכן חדר קירור לבית מאפה. המחסן אינו מחובר לבית עסק. בצו הארנונה בחיפה אין סיווג מתאים למחסן בגודל זה, האם אני יכולה לטעון שהוא אינו מסווג בסיווג מתאים? בנסח טאבו הוא מוגדר כמרפסת שלאחר מכן נסגרה בבניה קלה.
החיוב בתום תקופת 3 פטור לא ראוי לשימוש, נקבע לפי השימוש האחרון. ככל ויוכח כי שימש כמחסן לבית קירור ניתן לבקש סיווג אחר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נושא ההתיישנות אומץ גם בתקנון החתום על ידי אלוף הפיקוד. נושא ההתיישנות חל עבור שני הצדדים אבל אם הייתה גביית יתר בארנונה ולא הוגשה השגה במועד או תביעה להשבה הרי שחל שיהוי ולאו דווקא התיישנות. בית המ...
המשך תשובה