והדירה רשומה בעיריה על שם הדייר (לא בעל הבית ) . יש חוב של כ- 8 אלפי שקלים. בא בעל הבית למכור את הדירה , ואז מהעיריה אומרים לבעל הדירה שיש חוב על הדירה ואי אפשר למכור אותה והם לא ייתנו אישור לטאבו. האם התנהלות העירייה היא חוקית? אשמח אם גם עו"ד חן סרי תענה לעניין הזה. תודה רבה מראש.
אבי שלום
לפי תיאורך, עולה כביכול, כי הדרישה מצד העירייה אליך לתשלום החוב אינה חוקית
לצורך בחינת העניין באופן יסודי הנך מוזמן לפנות אליי ולהעביר את כל האסמכתאות בעניין.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ארב לא הבנתי את השאלה- אם כבר הוגשה תביעה אז למה להגיש תביעה נוספת בבית משפט לתביעות קטנות? האם ניתן כבר פסק דין בתביעה שהגשת עבור 7 שנים? אם ניתן פסק דין אפשר רק לערער למחוזי אבל אי אפשר פעם ל...
המשך תשובה