שלום רב. אני גר ברחוב שעובר שיפוץ (הקמת מדרכות ותאורה). אין לי גישה לבית שלי (רחוב קוטג'ים) עם רכב כלל .גישה רגלית מאוד קשה (במיויד עם 3 ילדים קטנים. לא מבוצע איסוף זבל מהבית (צריך ללכת לצפרדע בקצה הרחוב). כל האמור לוקח כחודשיים עד שלושה חודשים. האם יש הצדקה להנחה בארנונה בתקופה זו? תודה
בן שלום,
הצדקה כמובן יש אלא שהנחה כזו אינה מצויה בתקנות ההנחות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית אני מניחה שעל כתב ההגנה חתם עורך דין.אם מדובר על תצהיר אז כל מי שרלוונטי ויודעת את החומר יכול לחתום על תצהיר. אם עובד מחלקת הגביה הגיש תשובה בשם הרשות וקיבל יפוי כח אז הוא יכול לחתום על כתב ההג...
המשך תשובה