אנו מרכז שיקום יד ביד בגליל אשר קיים כ-4 שנים במשך כל השנים שילמנו על מתקני בריכה וספורט 828 ש"ח . ומחודש 11/2011 העלתה לנו המועצה את התעריף ל-3149 ש"ח . שטח המתקנים כ-312 מ'ר. ביררנו במקומות אחרים ויודעים להפוך את המתקנים לשטח תפוס, או שהמועצה קונה שירותים מאותו מקום. שאלתנו האם יש אפשרות למועצה לגבות בבת אחת סכום כגון זה בעשרות אחוזים וע"י כך לגרום לנו לסגור את העסק מעלויות המופרזות בנוסף לעליית המחירים של הסולר,חשמל וכו. קיימנו ישיבה עם המועצה אך היא סרבה להעינות לבקשתנו נמקה זאת שהמחיר הוא ע"פ חוק. אשמח לספק את כל החומר הרלוונטי בהתאם. נשמח באם תוכלו לסייע לנו מה ניתן לעשות על מנת לשלם פחות מס. כרגע אין אנו משלמים את מלוא הסכום אלא חלק יחסי בלבד. בברכה צוות הנהלת יד ביד שרית
שרית שלום
חסרים לי נתונים נוספים.
ממליץ לקבל ייעוץ משפטי.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להגיש תוך 90 יום מקבלת החיוב השנתי השגה למנהל הארנונה ולטעון לסיווג שגוי חשוב להקפיד למען את ההשגה למנהל הארנונה על מנהל הארנונה להשיב תוך 60 יום ואם הטענה לא התקבלה יש להגיש ערר תוך 30 יום שיתב...
המשך תשובה