הוכרתי כנפגע פעולת איבה מ 2004. הגשתי בקשה לקבל החזר ארנונה מ 2004. עריית ירושלים החזירה לי רק עבור שנתיים רטרואקטיבית. עריית ירושלים טענו שהחזר ארוך יותר בסמכות משרד הפנים. פניתי למשרד הפנים והם השיבו לי שאי אפשר אך שאפנה לעריית ירושלים .כי בסמכותם לבדוק כל מקרה,אך משרד הפנים לא יכול לאלץ שמא העיריות יפשטו את הרגל. אני רוצה להגיש תביעה משפטית את מי אני תובע? תודה
רמי שלום
הגוף אותו עליך לתבוע תביעה כספית זו העיריה
מוצע לקבל ייעוץ משפטי בעניין לאור מורכבות התביעה
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית יש לבדוק בצו הארנונה האם גם מרפסות פתוחות מחוייבות בארנונה שאז אין משמעות לקירוי בסנטף. (או שיש הבדל בתעריף של מרפסת פתוח הלסגורה). שנית- אם הרשות המקומית נהגה בעבר לחייב בארננוה בגין פרגולות ה...
המשך תשובה