שלום! ברשותנו (ארבעה שותפים) נכס מסחרי סגור וריק בתל אביב-יפו שקיבל פעם אחת פטור מתשלום ארנונה לשישה חודשים. אחד מבעלי הנכס שהייתה לו שישית בעלות, קנה שליש וכיום יש לו חצי מן הנכס. בעקבות הקנייה, ביקש פטור מתשלום ארנונה לכולם לשישה חודשים. העירייה אישרה רק פטור לחודשיים לכולם שזה שליש משישה חודשים כגודל החלק שקנה. האם לא מגיע פטור מתשלום ארנונה לשישה חודשים על כל החלפה של בעלים בנכס?
שלמה שלום
באופן עקרוני פטור מגיע עם שינוי בעלים.
ככל ולא השתנו כל הבעלים, אז אין זכאות לקבלת הנחה של חצי שנה פעם נוספת
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אתם צריכים להודיע לרשותה מקומית על השיפוץ העתידי ועל זה שלא יגור אף אחד בבית. תצטרכו להוכיח שאכן המקום לא ראוי לשימוש- למשל החלפת אינסטלציה, חדרי שירותים, מטבח, שינוי חשמל או הריסת קירות. מ...
המשך תשובה