האם עירייה יכולה לעקל ולגבות מהבנק חוב ארנונה ישן, שנוי במחלוקת מלפני 12 שנה, מבלי לבצע פעולות גביה לפחות 6 שנים ? לפני 6 שנים העירייה עיקלה מכשירי חשמל וגם אחרי שגבתה החוב לא החזירה המעוקלים. מה עושים ?
אמיר שלום,
חוב ארנונה מתיישן אחרי 7 שנים, ודי ככל הנראה במשלוח מכתבים והתראות.
על פניו במקרה שלך נעשו פעולות לפני 6 שנים ולכן סיכויי טענת התיישנות לעמוד אינם גבוהים, כאשר עדיין ניתן ככל הנראה לטעון לשיהוי.
אשר להחזרת המעוקלים - ממליץ לתבוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פי הוראות פקודת העיריות יש להודיע לעירייה על שם מחזיק בנכס כדי שינו את החיוב על שמו. הרשויות מקבלות חוזים רק של 12 חודש ויותר ומתחילות לחייב רק החל ממועד ההודעה. החובה של בעל הנכס או המחזיק לדווח...
המשך תשובה