האם מייל שבו אני מודיעה לעירייה כי תשלום חשבון ארנונה שנתי מבוצע תחת מחאה , ועל מנת שלא יבוצעו עיקולים כנגדי הינו מספיק? (על מנת שניתן יהיה בהמשך לתבוע את העירייה שתשיב חזרה וכיוצא בזה) או שיש צורך לשלוח את ההודעה הנ"ל גם בדואר רשום ? תודה רבה
יש להפריד בין שני העניינים - בכדי למחות כנגד החיוב בארנונה יש להגיש השגה. לעניין השני, ככל ומבוצע תשלום אין סיבה שהעירייה תבצע עיקולים אלא אם משלמים רק חלק מהחיוב. במקרה כזה ניתן לעכב תשלום רק בגין חלק החיוב השנוי במחלוקת. באשר לצורת ההודעה - הודעת מייל, פקס, או מכתב - חשוב הוא לוודא שהעירייה קיבלה את הפניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית שאלתך הינה בתחום מאוד רחב שאינו דווקא מתייחס לארנונה. פקודת העיריות שקיימת מאז השלטון העותמני חלה כל עוד לא שונה החוק ומדינת ישראל טורחת לאשר עדכונים ותיקונים לפקודת העיריות אך לא לחוקק חוק חד...
המשך תשובה