האם מייל שבו אני מודיעה לעירייה כי תשלום חשבון ארנונה שנתי מבוצע תחת מחאה , ועל מנת שלא יבוצעו עיקולים כנגדי הינו מספיק? (על מנת שניתן יהיה בהמשך לתבוע את העירייה שתשיב חזרה וכיוצא בזה) או שיש צורך לשלוח את ההודעה הנ"ל גם בדואר רשום ? תודה רבה
יש להפריד בין שני העניינים - בכדי למחות כנגד החיוב בארנונה יש להגיש השגה. לעניין השני, ככל ומבוצע תשלום אין סיבה שהעירייה תבצע עיקולים אלא אם משלמים רק חלק מהחיוב. במקרה כזה ניתן לעכב תשלום רק בגין חלק החיוב השנוי במחלוקת. באשר לצורת ההודעה - הודעת מייל, פקס, או מכתב - חשוב הוא לוודא שהעירייה קיבלה את הפניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה שלך מערבת מספר נושאים יחד: 1. בית ריק זכאי לפטור מתשלום ארנונה רק לחצי שנה ולא יותר. 2. נכס לא ראוי לשימוש- יש פטור מתשלום ארנונה (אם הרשות מאשרת שהנכס לא ראוי לשימוש) למשך 3 שנים (סעיף 330 לפ...
המשך תשובה