במסגרת תמ"א 38/2 אנחנו עוברים לגור בדיור חלופי והבניין נהרס מהיסוד ונבנה מחדש. האם בתקופה הזאת שיכולה לקחת בערך שנה העירייה תמשיך לגבות ארנונה והיטלי פיתוח?
ארנונה - עם הריסת הבניין יש למסור הודעה לעירייה והחיוב יבוטל. יש לשים לב לתקופה שממועד פינוי הדירה ועד ההריסה שם עליכם לבקש פטור נכס ריק.
היטלי פיתוח - מדובר בחיוב חד פעמי כתנאי לקבלת היתר בניה. בעיקרון העירייה צריכה לחייב רק על תוספת השטחים מעבר לשטח הדירה המקורי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אחד מהשנים - השוכר או המשכיר חייבים להודיע לעיריה וכל עוד לא הודיעו אחרת, החוב ממשיך להיות רשום על המחזיק האחרון. יחד עם זאת בדרך כלל העירייה רושמת שוכר לפי תקופת ההסכם שלו, כך שא לא יצאת מהנ...
המשך תשובה