שלום בדירה קודמת היתה לי הנחה בטור אם חד הורית ובת בצבא. לפני חצי שנה עברתי לדירה אחר. ישר הודעתי למחלקת ארנונה בנתניה. עד לפני חושיים כל הזמן אמרו שהנושא בטיפול. לפני חודש אמרו שלא יכולה לקבל הנחה מפני שהמפקח מהעירייה לא הצליח לדבר איתי בטלפון. מה אני יכולה לעשות כדי לקבל מה שמגיע לי. תודה
מדובר בעניין טכני ופרוצדורלי, מציע כי תפני אליהם שוב, רצוי לגשת למשרדי העירייה ולחדש את הבקשה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תחום ההתמחות שלי הוא ארנונה וזה תחום שונה משימוש חורג או עבירות פליליות. ארנונה משולמת לפי שימוש ולא לפי יעוד. כל הנושא צריך להיות מוסדר מול אגף ההנדסה ואם היה תחילת טיפול מציעה לפנות ולבקש את התיק ...
המשך תשובה