לקחתי חנות 39 מטר מרובע שיפצתי ואני גר שם הארנונה יקרה בטירוף ואת זה לא לקחתי בחשבון איך אני מסב את הארנונה למגורים עם אפשרי ביכלל תודה לעונים
ליאור שלום
שאלתך תלויה במספר פרמטרים, אם כי סיווג הנכס לצורכי ארנונה נקבע על-פי השימוש בפועל שאתה עושה בנכס.
בנסיבות אלה, אני ממליץ לשקול קבלת יעוץ משפטי לבחינת האפשרויות העומדות בפניך להפחתת תעריף הארנונה.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

העייריה יכולה לגבות ארנונה רטרואקטיבית אם הבניה היתה ללא היתר בניה- אם רק בוצע פיצול ללא תוספת בניה אז זו בעיה הנדסית בלבד שלא קדורה לארנונה. הפסיקה קובעת שאם הרשות המקומית הייתה יכולה לדעת מה גודל ה...
המשך תשובה