בוקר אור, ההורים נהנו מפטור מצטבר בגין דירה ריקה שמושכרת החל משנת 2004. הדירה עמדה ריקה לחודשים בודדים, בתקופות שונות ולטענת הגורם בעירייה מכסת הפטור המקסימלי של 6 חודשים היא ללא "תקופת התיישנות". לפיכך בשנת 2021 כאשר הדירה שוב ריקה הם אינם זכאים לפטור חדש/נוסף. האמנם?
פטור נכס ריק ניתן מתוקף תקנה 13 לתקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה), תשנ"ג – 1993 לתקופה שעד ל- 6 חודשים במצטבר ולאורך כל תקופת הבעלות בנכס. כלומר, כל עוד הבעלות לא משתנה הזכאות לא תתחדש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבינה שהחשש להעביר הודעה לרשות המקומית על שינוי מחזיק היא בגלל חשש לאובדן הנחות. בשלב כל שהוא הרשות המקומית תדע שהאם עבר לגורה בבית אבות ותבטל את ההנחה. אולי גם לבן שגר במקום מגיעה הנחה בייחוד י...
המשך תשובה