שלום רב, כיצד עלי לפעול אל מול העירייה שעיקלה ומכרה מטלטלין בסכום הגבוה מהחוב ובנוסף וללא שדיווחה לי, גם גבתה סכום נוסף בבנק. כדי להוכיח שהעירייה פעלה בחוסר תום לב, מה אני צריך לבקש לקבל מהעירייה ? תודה מראש.
יורם שלום
ראשית, אין הרשות רשאית לגבות מעבר לסכום החוב וכל סכום שגבתה ביתר עליה להשיב.
על מנת לברר את העובדות יש לפנות במכתב לעיריה ולבדוק מה הפעולות שנקטה ומה סכום החוב שגבתה ביחס לחוב הרשום בספריה. לאחר מכן לבחון האם אכן גבתה ביתר ולפעול לקבלת פיצוי בהתאם.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסעיף 3.17 לצו הארנונה של קרית מוצקין מופיעה הגדרה של יציע: ככל שמדובר בגלריה שטחה קטן מהשטח שמתחתיה ונמוכה מ-1.7 עליך לשלם רק על 50% מהשטח. אם מדובר על עליית גג אז אתה משלמים רק על שטח מעל 1.8- סע...
המשך תשובה