שלום, אני רוצה להגיש ערעור על החלטת ועדת ההנחות של רשות מקומית בבית המשפט המחוזי לעניינים מנהליים. האם עסקינן בעתירה מנהלית או ערעור מנהלי? תודה
התשובה כרוכה באופן הפניה. באופן עקרוני הנחה על יסוד מצב אישי (מצב כלכלי, נכות) אינה מיסודות ההשגה ולכן לא ניתן להגיש ערר ומכאן לא ניתן להגיש ערעור. עתירה מוגשת כנגד החלטה של רשות וניתן לכלול דחיית בקשה כהחלטה של רשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה