שלום, אני רוצה להגיש ערעור על החלטת ועדת ההנחות של רשות מקומית בבית המשפט המחוזי לעניינים מנהליים. האם עסקינן בעתירה מנהלית או ערעור מנהלי? תודה
התשובה כרוכה באופן הפניה. באופן עקרוני הנחה על יסוד מצב אישי (מצב כלכלי, נכות) אינה מיסודות ההשגה ולכן לא ניתן להגיש ערר ומכאן לא ניתן להגיש ערעור. עתירה מוגשת כנגד החלטה של רשות וניתן לכלול דחיית בקשה כהחלטה של רשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון על הרשות להשיב להשגה תוך 60 יום (ולא 30 יום) אין שום דבר בחוק בנוגע לבקשת הנחה ולפעמים תשובה לוקחת זמן כי יש צורך בבדיקות וועדות שונות...
המשך תשובה