שלום, גרה בהרחבה של קיבוץ בשכונה חדשה ללא מדרכה, תאורת רחוב ופחי אשפה, האם עלי לשלם ארנונה? תודה
כן. הארנונה היא מס ולכן לא כרוכה כנגד מתן תשתית. יחד עם זה אני מניח ששילמת היטלים או פיתוח ולכן יש לכם עילה מוצקה כנגד זה שהמועצה ו/או הקיבוץ לא ביצעו את העבודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה שתי סוגיות: 1. האם הדירה היתה ריקה כל 9 החודשים/ או לא שמישה. אם היה בה ריהוט והיתה דירה מסודרת ראויה למגורים אז לא הגיעה שום הנחה. 2.העובדה שנתנו אישור העדר חובות מראה שהם לא חייבו את הדירה כ...
המשך תשובה