שלןם אישתי עוסקת בעיצוב ואדריכלות אך גם שכירה המקבלת שכר חודשי תלינו שלט על דלת ביתנו אם וכאשר מגיע שליח עם תוכניות אדריכליות .קיבלנו מכתב שרירותי המורה על כך כי סוקר מטעם עיריית ירושלים עבר וראה את השלט ולכן הוחלט לחייב אותנו ב16 מר ארנונה עיסקית שזה 5000 שח נוספים על הארנונה הרגילה .שאלתנו האם זה אפשרי לקבוע על דעת עצמם שהשימוש הוא 16 מר כאשר השימוש הוא אוליי בעמדת מחשב בתוך חדר ילדים והאם יש סיכוי שלא אצטרך לשלם סכום זה .תןדה מראש שימי
שימי שלום
עניינך מהווה מורכבת אך בהחלט ניתן להיאבק בדרישה לתשלום ארנונה בנסיבות המתוארות
אי לכך הנך רשאי לפנות אליי לקבל ייעוץ
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. פטור נעכס ריק ניתן לשישה חודשים בלבד פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות. הנכס חייב להיות ריק מאדם וכל חפץ ואסור לאחסן בו משהו. 2. נכס לא ראוי לשימוש- על פי סעיף 330 לפקודת העיריות. מוגבל ל-3 שנים ואחרי ...
המשך תשובה